In een interview van twee uur onderzoeken we de essentie van jouw bedrijf. Dit verwoorden we vervolgens in een mooi uitgeschreven en kloppend verhaal. Mooi voor later, voor nu, voor op de website, publicatie elders of voor intern gebruik. Een goed bedrijfsverhaal behoudt altijd zijn waarde. Het leest lekker en neemt de lezer mee in de historie, het nu en de toekomstvisie van het bedrijf.
Een bedrijfsverhaal is bovendien een uitstekende basis voor je marketing, je contentstrategie en werkt uitstekend in arbeidsmarktcommunicatie.
Prijs: €499,-
Een bedrijfsverhaal als basis voor je marketing
Elk bedrijf heeft een verhaal. En elk verhaal verdient het om verteld te worden. Is het verhaal van jouw bedrijf al eens goed verteld?
Bedrijfsverhaal als basis van je marketing
Je bedrijfsverhaal laten optekenen is niet alleen leuk voor jezelf, het heeft enorme toegevoegde waarde als basis voor je marketing en communicatie. Het zit namelijk vol met historie, overwegingen, normen en waarden waaruit je kunt putten voor zinvolle uitingen. Dat werkt zo naar buiten, maar ook intern. Kent elke medewerker exact je overwegingen toen je begon? Weten ze hoe je gegroeid bent, welke uitdagingen je tegenkwam en hoe die hebben uitgewerkt? Weten ze eigenlijk waarom je doet wat je doet?
Bedrijfsverhaal als leidraad
Een bedrijfsverhaal, ook wel corporate story genoemd, is een uitstekende leidraad om eens te kijken naar onontgonnen gebied in je marketing en communicatie. Ik durf te beloven dat je na het twee uur durende interview weer even heel scherp kijkt naar je eigen business. Je haalt herinneringen op, wordt aan het denken gezet, bevraagd over je toekomstdromen en doet mooie inzichten op. Anders ik wel (die vertel ik je dan ook).